tisdag 20 januari 2009

BANNER?


Nej, nu måste det ändå vara dags. Jag har planerat i evigheter att fixa en nu banner att byta ut min nuvarande mot. Denna skapade jag i princip på 5 minuter så att jag inte skulle tycka det var helt meningslöst att skriva i min blogg (vilket jag hade tyckt om den varit tråkig, ful och utan bilder) men nu måste jag ha en förändring! Något snyggare, mer professionellt, med bättre kvalitet på bilderna och som visar vem jag egentligen är som person. Inte bilder på ögon och mig några kilo för tung efter några månader i USA. Är det någon som känner för att ta på sig uppdraget och rädda mig? Tvärr sinar ju mina skills i Photoshop, Illustrator och alla andra trevliga program som gör så coola banners, men jag hoppas på att det finns folk där ute som är mer erfarna inom detta?

Är du intresserad så är du välkommen att kontakta mig på:
antonia@ansgariusson.se

Inga kommentarer: