måndag 19 januari 2009

rock my world!

Hur snyggt är det inte egentligen med den rockigare looken?
Här är mina favoriter för tillfället.


Jag är numera helt såld på kombinationen: Rockig men tjejig T-shirt, snortighta jeans och den coola, korta, svarta jackan som jag för jämnan stjäl ur min systers garderob. Man kan nästan säga att jag är som en kameleont inom mode. Ena dagen är jag rockig, andra superflickig och rosa, tredje minimalistiskt cool, fjärde bohem, femte snobb och sjätte elegant och sjunde en vild blandning. Här har vi ju stilar för veckans alla dagar! Men är det inte det som är meningen med mode? Att kunna ha kul, variera sig, kanske spegla sitt humör eller sinne med sitt yttre? Mode ska vara kul - det är allt jag vet - och visst har jag roligt!

1 kommentar:

O sa...

haha - rockig tshirt, skintight jeans, kort svart jacka = emma loves!! =D gillar att kalla min stil rockchic även om den kanske inte alltid är det. Men jag älskar hur du kan variera dig så sjukt mkt och jag håller med - mode speglar humöret =)