måndag 12 januari 2009

white now, right now?

Jag övertalade min pappa att köpa denna uppmärksamhetsfångande och förhoppningsvis fantasktiska tandkräm om man ska tro reklamen - den kan ni väl inte ha missat? Tjejen som borstar tänderna och får ett strålande leende vilket slutar med att hon får en massa flytthjälp? Jag har iallafall läst runt på lite olika ställen, och vissa är övertygade om att den verkligen funkar, vissa märker inget resultat alls. Tyra rekommenderade den iallafall varmt, och för dryga 30 lappen kan man väl ta en chans. Funkar den inte så har man iallafall en tandkräm och det kan ju aldrig skada. Jag testade den för första gången igårkväll, och en andra gång i morse men jag vill inte kommentera på den än förrän jag skapat min egen uppfattning. Många säger att det börjar synas skillnad efter cirka 5 dagar och att de definitivt är vitare efter 2 veckor, så jag får låta tiden utvisa detta.

Inga kommentarer: