måndag 12 januari 2009

a regular on-top-of-the-world moment.


Idag känner jag mig fruktansvärt duktig. Jag gick upp två timmar tidigare än jag behövde för att jobba matte, och jag har ändå kommit en bit även fast jag fortfarande ligger efter då jag inte gjorde senaste matteprovet - jag valde Kanarieöarna istället.

Av någon anledning är jag på alldeles toppenhumör just nu. Delvis kan det bero på att jag svept en enormt stor kopp kaffe som energi till matten, men ibland blir man bara glad av att känna sig duktig, att inte sova bort hela dagen, att inse att även om man har biologilabb till 5 på eftermiddagen så har min inget att stressa över när man kommer hem utan att man kan sätta sig och kolla på en film om man känner för det. Ända sen vi fick nedladdningsprogramm så har jag nästan fått det som en besatthett att ladda ner alla filmer jag någonsin velat se.

Nä, nu får jag ta och packa ihop mina skolgrejer för mitt tåg går om 20 minuter.
Hej matte, ekonomi, franska och biologi!

Inga kommentarer: