tisdag 13 januari 2009

Disneymania à la Revyfest.

Nu när jag har biljetten så är det ju bara kläderna som fattas. För er som var lite uppmärksamma på förra inlägget så såg ni på biljetten att det är Disneytema på festen! Detta betyder att alla revyare (de som är med i Katterevyn) - och resten som lyckas komma över biljetter under kriget utanför matsalen imorn 9.30 - kommer vara utklädda till något inom Disney's värld. Tidigare revyfester jag varit på har haft teman som Bondgård (jag var mus) och Orientaliskt (jag var geisha), men detta tycker jag definitivt är det bästa temat hittills. Nu kommer dilemmat.

Det hade varit väldigt sött att vara Alice och lätt fixat med.
Dock är det lite tråkigt, förmodligen många som kommer vara det, och jag har inte det blonda håret till min fördel.

How about "Jackie Sparrow"?
Vet dock inte om det blir samma sak utan skägget...

Queen of hearts kan man göra mycket med, men tror att det lätt kan bli tacky och abstrakt.

Något jag är väldigt inne på. Inte den största "Disney-prinsessan", jag har håret, det är lätt att fixa en snygg och lik outfit och det är roligt!

Kan man också gör mycket med.
Ljus hy - check
Mörkt hår - check
Rött läppstift - check!
Hade varit fruktansvärt coolt, men vet inte om jag orkar med att fixa håret (och få ur det efteråt!)






Inga kommentarer: