söndag 11 januari 2009

glitter, champagne och miljonärer.

Lite ego innan man beger sig till Louise.

Clara, Louise, Anna och jag.

Skål!

Anna blev kreativ men Louise nya, ursnygga väska.

posers.

Denna är till Louise!

Sådant här får man stå ut med med Martin omkring
Det blir som en del av vardagen.

Pepp i bilen mor Crown.

Jag anser mig själv inte så värst blek för tillfället, men i jämförelse med min kära vän måste jag bara ge upp. Men, hon har ju faktiskt varit i Thailand. (och faktumet att jag spenderade en vecka på Gran Canaria kan vi helt bortse från)

Anna och allas våre Miguel på Crown.

Chill i VIP rummet.
(Hur ser mitt hår ut!?)

Louise och Claudia.

Vi träffade på Tvillingarna, Haak och deras kompisar.

Louise enjoying herself.

kladdigt.

Sara, min sokkertopp, var självklart där!

please don't stop the music.

Hittar ni min glittriga klänning?

Inga kommentarer: