lördag 24 januari 2009

jag omdirigerar!


Jag blev lite triggad av min systers snabba omvändning från sin blogg liivian.blogspot.com till hennes nya på Devote att jag bestämde mig för att slutföra min transport även jag! Jag skapade ett devote-konto redan i somras för att exprimentera och se vilket jag trivdes bäst med, men till slut glömdes det bort och jag orkade aldrig ta tag i det. Jag har länge stört mig på att man inte kan lägga in bilderna i större format här på blogspot, att jag aldrig lyckas bli nöjd med min design, att jag inte kan undersöka tittarantal etc. Nu är det alltså dags. Ni kommer att få omdirigera er nyfikenhet till min nya Devote-blogg. Jag ville inte lägga ut den här innan jag kommit igång på riktigt, men nu verkar jag ha kommit in i det nya systemet.
Välkommen till min nya blogg:

Inga kommentarer: